21-26 Mart Orman Haftası kapsamında, Bolu’da anlamlı bir ağaçlandırma etkinliği gerçekleştirildi, düzenlenen etkinlikte fidanlar "Adalet Ormanı’nda toprakla buluştu.
26 Mart 2026 tarihinde saat 10:00’da Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi girişinde yer alan Adalet Ormanı alanında yapılan etkinliğe; Bolu Cumhuriyet Başsavcısı İbrahim Cansever, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Coşkun Karaca, Bolu Cumhuriyet Savcısı Ekrem Demirer, Bolu Açık Ceza İnfaz Kurumu Müdürü Süleyman Topdemir, Bolu T Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu Müdürü Recep Odabaş, Bolu F Tipi Yüksek Güvenlikli Kapalı Ceza İnfaz Kurumu Müdürü Mustafa Karakuş ve Bolu Denetimli Serbestlik Müdürü Hacı İmrağ katılarak destek verdi. Protokol üyelerinin yanı sıra Bolu Denetimli Serbestlik Müdürlüğü ve Bolu Açık Ceza İnfaz Kurumu personelleri ile yükümlü ve hükümlüler ağaç dikim sürecinde aktif rol aldı.
"Geleceğe Nefes" mottosuyla gerçekleştirilen etkinlikte, toplamda 50 adet fidan dikilerek can suları verildi. Denetimli serbestlik altındaki yükümlülerin topluma kazandırılması ve çevre bilincinin artırılması hedeflenen bu çalışma ile üniversite girişindeki yeşil alanın genişletilmesine katkı sağlandı.
Borazanlar Mahallesi Hürriyet Caddesi No:36 Merkez / Bolu
0 374 212 80 71 - 0 535 107 12 81
Faks : 0 374 217 53 59
dsm.bolu
adalet.gov.tr


